I en annan värld



Jag lyssnar på denna låt och tänker;

En bild av mig själv. 
Och den vackraste mannen på jorden.
Hur han sitter på en säng i ett halvmörkt rum. 
Hur jag långsamt, dansar för honom. Framför honom, runt honom.
Vrider min kropp i olika rörelser, 
som en orm, så sexigt jag bara kan.
Jag känner hur han granskar mig,
från topp till tå.
Men han försöker dölja det, för han är blyg.
Jag dansar fram till honom. Tittar in i hans ögon. 
Drar mina fingrar genom hans hår.
Pressar hans huvud lätt bakåt och böjer mig ner, 
jag snuddar vid hans läppar med mina.
Släpper honom och dansar bakåt. Dansar sexigt på tå.
Slänger med mitt hår. Ibland snabbt. Ibland långsamt. 
Till höger och vänster, upp och ner.
Ner på golvet kryper jag, 
svankar min kropp och lägger mig sedan rak-lång på mage.
Ser på honom och ler;

"Hej där... Vad är ditt namn? Ska du inte ta och komma fram till mig?
Jag ska ge dig allt du önskar. Jag har allting du vill ha.
Komsi komsi, bara du och jag.
Natten är ung och den kommer vara lång. 
Jag har väntat på någon som du.
Vi kan göra vad du vill... "

Och fram han kom till mig och la sig sedan bredvid.
I rummet lyste inga lampor, 
ty det ljus vi hade var stjärnorna i fönstret.
Där låg vi, på ett golv, i ett rum som tycktes sväva.
Han la sig över mig och pressade sin överkropp mot min.
Han andades tungt och kysste mig överallt.
Jag njöt och log och kände mig som en vacker älva.
Jag kramade honom, böjde min kropp lite och pressade den mot hans.
Han viskade hemligheter i mitt öra;

"Nu när jag har sett på dig, så vet jag hur unik du är.
Och tillsammans är vi av en annan värld.
Jag vill göra allt med dig och lite till.
Du luktar gott....
....
Du gör mig stum, jag vet inte vad mer jag ska säga
Allt jag vill göra är att få kyssa dig. Kanske för alltid.".





Inga kommentarer: