Mon Coeur

Jag behöver någon som tar på mig
långsamt och mjukt.
Jag behöver någon som länge drar sina fingrar
längs min avklädda ryggrad och säger;
"Ge mig dig, för du gör mig galen"
Jag vill ha någon om det så bara är för en natt 
som leker med ord i mina öron.  
Jag vill ha någon blåser kall luft på mig så att jag ryser jättehårt och min rumpa lyfter sig lite. 

Jag vill att du ska hämta mig och fara iväg med mig till en tyst plats
där ingen kan höra oss,
så att vi kan skrika hur högt vi vill
när lusten tar över för mycket,
därför att det sexet vi har är det bästa vi haft.  

Och han tittar på henne med en djurisk blick och tänker samtidigt på hur mycket han vill ha henne och hennes kropp, för han vet att aldrig någonsin sett en sådan vacker flicka i hela sitt liv
och sedan vaknar han ur sin lilla dvala och det första han ser på är hennes raka röda långa hår som böljar och blåser i vinden medans hon sitter på hans motorhuv och kramar sina ben intill magen
och tittar rakt fram på det öppna landskapet.  


Och hon tittar på honom med djupaste blick och tänker samtidigt på hur han får henne svälla inombords, även om hon inte vill att det ska märkas på utsidan.Och då förstår vi att vi tänker på samma sak och kastar oss i varandras famnar
på en tyst plats, dit vi farit
för att skrika så högt vi vill.





Inga kommentarer: