Åh vad skulle vilja...

Åh vad jag skulle vilja stå på mina knän och titta upp på dig med oskuldsfull blick och samtidigt köra mina händer långsamt in under din tröja och känna min handflator smeka din mage långsamt uppåt och sedan neråt igen.

Åh vad jag skulle vilja krypa på alla fyra i slowmotion mot dig med ett förförande leende och hamna över dig och blicka neråt på ditt ansikte och sakta närma mig dina läppar och kyssa dom fjäderlätt.

Åh vad jag skulle vilja att dina händer letar sig långsamt och varsamt längs mina lår och min midja och min rygg och genom mitt långa hår.

Åh vad jag skulle vilja ge dig erektion och känna hur du pulserar och blir varm och darrig.
Åh vad jag skulle vilja känna hur blodet blir fyllt med kärlek och flyter genom din kropp och värmer oss båda.

Och vad jag skulle vilja stå i bara underkläderna och känna din kropp trycka sig mot min bakom mig när vi står mitt i rummet.
Då jag skulle lägga ena min hand på ditt bakhuvud och le och be dig känna dig för innanför mina blommiga trosor.

Åh vad jag skulle vilja, bara vara med dig, ensam och titta upp i himlen
och egentligen inte veta vad som väntar.

Inga kommentarer: