Kärlek på 70-talet























1974 och jag cyklade på en cykel med tofsar på styrerna
till mannen jag älskade.
Håret blåste och blev stort och rufsigt och mannen ville bara klistra in
sina fingrar i det och kyssa mig hårt.

Och det gjorde han..

Jag slänge cykeln på marken
och där blev den liggandes i många timmar
med ena hjulet snurrandes snurrandes.

Jag hade målat mina läppar röda och de luktade sött som godis och min man slukade dom och kunde inte få nog.

Och över naveln slutade min gröna t-shirt, ty den var för liten men ack med flit och min man
han rörde med handflatan på min mage som letade sig upp mot mina bröst där han kupade dom långsamt men hårt.

Och jag njöt belåtet
log belåtet
och i slutet av denna akt
skrek belåtet

1 kommentar:

Anonym sa...

shit vilket hår.. <3